12 tricks for kvinder der vil se bedre ud nøgen

Kvinde i undertøj og med løst hår

Selvfølgelig vil enhver kvinde gerne se godt ud nøgen. Her er nogle tricks man kan bruge før man smider tøjet – og jeg snakker ikke om 2 måneder til et års træning. Selvom disse tricks vil ikke erstatte tricks fra forskellige trænings eksperter, så vil de stadig gøre en synlig forskel på kort tid.

Skrub cellulite

30 minutter før du tager din bikini på, kan du skrubbe cellulite kraftigt med en klud, loofah svamp eller brunt sukker scrub. Når man irriterer huden, trækker du vand ind i de små sprækker som vil fylde dem i et par timer.

30 sekunders sprint

Næste gang du er i fitness på en af maskinerne for at lave lidt cardio så husk at tilføje en 30-sekunders sprint for hver halvanden minut af dit almindelige tempo. Man kan brænde ligeså mange kalorier ved 30 minutters spurter og hvile tempoer, som du kan i en time hvor du træner i det samme tempo.

Find det rigtige lys

At se godt ud nøgen handler ikke kun om din hud. En blød belysning kan hjælpe med at flade din krops figur ud. Undgå skarpt lys så meget som muligt og i stedet prøv at tænde stearinlys, opadvendt belysning eller gulvlamper

Hvis du er indendørs, så foreslår nøgen fotografen Brian Leighton at tænde blot et lys eller en bordlampe. Man vil have lys til at komme på tværs af sin krop i en vinkel. Dette skaber skygger, der forbedrer de naturlige former af kroppen.

Få din hud til at gløde

Kokosolie kan man bruge til så mange ting. Det indeholder en masse hudblødgørende fedtsyrer og på samme tid kan det være ligesom en tør olie. Det vil sige at det absorberes hurtigt i huden og efterlader en glans som ikke er fedtet.

Nysgerrig kvinde

Brug selvbruner

At have en tan kan få dig til at se slankere og mere tonet ud. At bronze din hud op, kan også fremhæve bestemte kropsdele og skabe en illusion af en bedre krop. For at skabe en illusion af slankere ben kan du anvende en smule bronzer ned af siderne af dine ben og noget glitrende lotion ned af skinnebenet.

Skift til tang

Natrium får kroppen til at holde vand, hvilket får os til at se tungere end vi er. En spiseskefuld salt har næsten 7.000 milligram, men tang har mindre end 100 milligram – og tang tilføjer en tilsvarende salt smag til maden. Dette betyder ikke at alting kommer til at smage ligesom sushi, så skift derfor bordsaltet ud med en omgang tørrede tangflager.

Fake tynde arme

Gør ligesom de kendte modeller og hold dine arme lidt væk fra din krop og lad dine albuer være bøjet i en vinkel. Pas på med ikke at ligne en robot, så du kan fx. lade dine hænder hvile på dine hofter.

Tænk på din kropsholdning

Stå med rank ryg, hold dit hoved højt oprejst og tænk over den måde du bevæger din krop når du går på sandet. Hvis du selv er bevidst på den måde du går vil du til sidst naturligt se elegant ud.

Hvis du er på stranden, så prøv det klassiske trick: Knæl, så sæt dig ned på dine ankler, træk dine skuldre tilbage. Det viser den muntre del af din røv, mens det skjuler resten. Hvis du ligger ned, så bøj knæene og hold dig selv oppe på dine albuer, for at få din mave til at se fladere ud og samtidigt få dine lår til at se mindre ud.

Sov godt og længe

Hvis du ønsker at øge dit stofskifte skal du mindst få 6-8 timers søvn. Din krop genskaber sig selv under søvn, så det er herunder at maden bliver behandlet så hurtigt og effektivt som muligt.

Hop i stedet for at løbe

Sjippetorv er bedre end at løbe, fordi den får hele kroppen til at arbejde. Det er samtidigt også mere skånsomt for kroppen, da du kun hopper få cm fra jorden, hvilket vil sige at du nærmest kun jogger på stedet. Lav tre sæt på 50 til 100 hop, og ændre dine fod bevægelser, høje knæ, side step og sprællemænd.

Overrasket kvinde

Tag en dyb indånding

Der er en øvelse som hedder ”stomach vaccum”, hvilket er en øvelse du kan lave hvis du ikke vil have maven til at bule ud. Øvelsen kan få din mave til at se tyndere ud og samtidigt styrke din kropsholdning.

Øvelsen er simpel. Du kan lave den i en stående position, siddende, knælende eller liggende. Den foregår på den måde at du trækker maven ind som om der en person som lige har tabt en isterning på din mave. Hold denne position i 20 sekunder (du skal dog ikke holde vejret når du gør dette, men blot suge maven ind).

Gør det i intervaller af først 20 sekunder, derefter 40 sekunder og til sidst 60 sekunder. Øvelsen kan gøres 3 dage om ugen, hvor du første uge gør 3 gange 20 sekunder, næste uge 3 gange 40 osv. Du kan også lave øvelsen hver dag i 2 uger og der vil ikke gå lang tid før du ser resultater.

Glem ikke din selvsikkerhed

Endelig, så glem ikke din selvsikkerhed. Husk, hvis du føler dig sexet og fantastisk, vil du også se sådan ud – selv når du er nøgen! Og selvsikkerhed er trods alt det ultimative trick til at se godt ud! Smil, øv dig på en god kropsholdning og hav en positiv holdning!




Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*